liz goes to Ikea ;D

chacha gottfolk!
blir ett litet snabbt inlägg. :)
har haft fullt upp typ hela helgen , men den har varit mer än  bäst! ;)
I fredags åkte vi te Sesse som planerat, skitkul. :D  & sen åkte vi hem på natten någon gång :)
bilder kommer :)
Sen i lördags, så kom Sesse te oss & så hitta vi på lite saker.. :) <3
sedan på kvällen åkte vi in te stan, lämnade Sesse hos henne & sen åkte jag på bio! med Adam c':
vi såg EasyA, haha, inte direkt den bästa filmen jag sett...:P den var lite konstig , men rolig :) så den var sådär tyckte jag..:p
Sen idag då (söndag), så ska jag åka te Ikea, ska få nytt bord :) det förra rasa ju ihop..:/
, så vi kommer hem på eftermiddagen någon gång.. hihih. :)
lägger upp bilder från i fredags+lördags  i något annat inlägg..
måste fixa mig nu, så hinner inte lägga upp dem..:/

ha det bäst lingonplätt! ;)

pusspuss / liiiizzzzzza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0