ready, set, GO .

hejhej gottfolk :)

jag sitter just nu & lyssnar på musik , eastfm ;) <3

imorn har jag inte bestämt något speciellt att göra..
på onsdag ska jag träna på julspelet vi har på torsdag på konfirmationen.
och på torsdag ska jag ju såklart visa upp allting :),
på fredag ska våran familj till sesses , & då ska även hon & jag kanske byta nyårsklappar
istället för julklappar ;)
ska snart sova.. måste börja vända på dygnet.. börjar skolan på måndag tror jag? helvetet börjar igen..
fast saknat massa folk !
men usch, massa prov & läxor.. :( tummen ner!

så nu ska jag gå.. orkar inte blogga nu.. får se när nästa blogginlägg blir..




cool bild va? ;) Jenny som tog den :*


snöööö :)


pusspuss//lizzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0